
Compromís envia cartes al Papa i als bisbes espanyols perquè s’impliquen en l’eliminació del franquisme de les esglésies
En diferents respostes dels ajuntaments assenyalen la seua impossibilitat d’eliminar plaques per trobar-se en béns de l’Església Madrid, 26 setembre 2018 El senador de Compromís, Carles Mulet, ha enviat una carta als bisbes de totes les diòcesis espanyoles i al Papa Francescal Vaticà, en què els demana implicació en la desaparició de tota mena de simbologia franquista que […]







