Compromís presenta una moció per a una nova regulació del sistema elèctric i de model energètic Espanyol.
Els senadors de Compromís, Carles Mulet i Jordi Navarrete, han presentat una moció amb sis punts exigint una nova regulació del sistema elèctric i del model energètic de l’Estat Espanyol, en ple indignació social per l’encariment del subministrament elèctric. EXPOSICIÓ DE MOTIUS La Plataforma per un Nou Model Energètic (Px1NME), davant l’encariment reiterat […]



