Reclamen un posicionament comú de la Cambra per a transferir els fons a la Sanitat Pública 

Madrid, 2 d’abril  de 2020

El grup de l’Esquerra Confederal, integrat per Adelante Andalucía, Més per Mallorca, Geroa Bai, Compromís, En Comú Podem i Más Madrid han reclamat per escrit aquesta mateixa vesprada la convocatòria d’una reunió telemàtica de la Junta de Portaveus per a acordar, si és possible, un posicionament de consens sobre les mesures d’ajust a adoptar en les assignacions econòmiques que, per diferents conceptes, perceben senadors i senadores amb l’objectiu de transferir-les a la Sanitat Pública mentre dura l’estat d’alarma decretat pel Govern.

Davant els posicionaments dispars que s’estan produint, la portaveu Pilar González ha assenyalat que “entenem ha de donar-se una resposta comuna que nasca consensuada en el si de la pròpia institució”. Així, el GIC és favorable a consensuar ajustos d’assignacions econòmiques mentre dure la situació d’alarma i el confinament de la ciutadania i ofereix tota la seua col·laboració i treball per a ajudar a superar-la.

La petició la signen els senadors Koldo Martínez, Pilar González, Carles Mulet, Sara Vilà, Vicenç Vidal i Eduardo Rubiño.

solicitud reunion JP

La Izquierda Confederal pide convocar la Junta de Portavoces para consensuar ajustes de asignaciones económicas mientras dure el Estado de Alarma

Reclaman un posicionamiento común de la Cámara para transferir los fondos a la Sanidad Pública

Madrid, 2 de abril de 2020

El grupo de la Izquierda Confederal, integrado por Adelante Andalucía, Més per Mallorca, Geroa Bai, Compromís, En Comú Podem y Más Madrid han reclamado por escrito esta misma tarde la convocatoria de una reunión telemática de la Junta de Portavoces para acordar, si es posible, un posicionamiento de consenso sobre las medidas de ajuste a adoptar en las asignaciones económicas que, por distintos conceptos, perciben senadores y senadoras con el objetivo de transferirlas a la Sanidad Pública mientras dura el estado de alarma decretado por el Gobierno.

Ante los posicionamientos dispares que se están produciendo, la portavoz Pilar González ha señalado que “entendemos debe darse una respuesta común que nazca consensuada en el seno de la propia institución”. Así, el GIC es favorable a consensuar ajustes de asignaciones económicas mientras dure la situación de alarma y el confinamiento de la ciudadanía y ofrece toda su colaboración y trabajo para ayudar a superarla.

La petición la firman los senadores Koldo Martínez, Pilar González, Carles Mulet, Sara Vilà, Vicenç Vidal y Eduardo Rubiño.