El senador ha rebut respostes de monosíl·labs o que no contesten a les seues preguntes 

MADRID, 1 de desembre de 2020
El portaveu de la coalició al Senat, Carles Mulet, s’ha entrevistat amb el Secretari d’Estat de Relacions amb les Corts, José Antonio Montilla, per a tractar de millorar les respostes que rep el parlamentari valencià davant les diferents preguntes que realitza en l’exercici de les seues funcions que vénen recollides en el títol segon i sisè del Reglament del Senat. 

Mulet ha exposat a Montilla la necessitat que s’atenga les preguntes que realitzen els senadors i que aquestes es responguen sense embuts i atès l’objectiu de la pregunta. “Li he mostrat respostes amb un monosíl·lab o com em tornen a contestar la mateixa resposta davant una disconformitat en la contestació, o un copia i enganxa d’alguna cosa que no té res a veure”.

El representant valencià ha recordat que “a vegades són temes de molt d’interès per als municipis i es despatxen les respostes en qüestió de segons, sense aportar res i vulnerant, entenem, els nostres drets de formular preguntes o sol·licitar documents de les administracions públiques”.

Mulet se reúne con el Secretario de Estado de Relaciones con las Cortes para mejorar la calidad de las respuestas a preguntas parlamentarias

El senador ha recibido respuestas de monosílabos o que no contestan a sus preguntas 

MADRID, 1 de diciembre de 2020
El portavoz de la coalición en el Senado, Carles Mulet, se ha entrevistado con el Secretario de Estado de Relaciones con las Cortes, José Antonio Montilla, para tratar de mejorar las respuestas que recibe el parlamentario valenciano ante las distintas preguntas que realiza en el ejercicio de sus funciones que vienen recogidas en el título segundo y sexto del Reglamento del Senado. 

Mulet ha expuesto a Montilla la necesidad que se atienda las preguntas que realicen los senadores y que éstas se respondan sin rodeos y atendiendo al objetivo de la pregunta. “Le he mostrado respuestas con un monosílabo o cómo me vuelven a contestar la misma respuesta ante una disconformidad en la contestación, o un copia y pega de algo que no tiene nada que ver”.

El representante valenciano ha recordado que “en ocasiones son temas de mucho interés para los municipios y se despachan las respuestas en cuestión de segundos, sin aportar nada y vulnerando, entendemos, nuestros derechos de formular preguntas o solicitar documentos de las administraciones públicas”.