Mulet trasladará al Senado las quejas de los usuarios que no cuentan con trenes de cercanías

València, 20 de junio de 2020

El senador de Compromís, Carles Mulet, recogerá el guante de las fundadas quejas de los usuarios de tren de la zona del Maestrat que rechazan la escasez de trenes que ha existido durante el período de alarma y a partir del lunes. La coalición también ha recibido quejas por el poco número de trenes con destino a Alcoi o en la línea de Cuenca.

Mientras las cercanías han recuperado al parecer sus frecuencias anteriores a la pandemia en estas zonas se han reducido a la mínima expresión durante todo este período, por lo que sería muy positivo para la vida de los usuarios introducir notables mejoras en las frecuencias, ya que a pesar de haber mejorado no es de recibo que los trenes más populares y económicos, los que utiliza la inmensa mayoría de los ciudadanos sean tan escasos”, ha indicado Mulet. Así desde Compromís preguntarán al Gobierno por esta cuestión y enviarán una carta al ministro de Fomento José Luís Ábalos pidiéndole recuperar cuanto antes el servicio preexistente.

“Vemos como por allí donde existen vías de tren el Gobierno practica una clara discriminación, lo que va en perjuicio de los usuarios del tren y estos territorios a los que está previsto que en estos días comience a llegar el turismo. Pocos trenes implica hacinamientos y probablemente que no se guarden como se debiera las distancias. Una vez más vemos como la fórmula de los trenes regionales no es la apropiada en esta zona, a pesar del tanto que quisieron vendernos en su momento. Ni en precio, ni en servicio y vamos a insistir con las demandas que recibimos de los usuarios semanalmente”, ha concluido Mulet.

Les freqüències de trens amb el Maestrat, Alcoi i Conca són clarament insuficients, segons Compromís

Mulet traslladarà al Senat les queixes dels usuaris que no compten amb trens de rodalia

València, 20 de juny de 2020

El senador de Compromís, Carles Mulet, recollirà el guant de les fundades queixes dels usuaris de tren de la zona del Maestrat que rebutgen la manca de trens que ha existit durant el període d’alarma i a partir del dilluns. La coalició també ha rebut queixes pel poc nombre de trens amb destinació a Alcoi o en la línia de Conca.

Mentre les rodalies han recuperat, pel que sembla, les seues freqüències anteriors a la pandèmia, en aquestes zones s’han reduït a la mínima expressió durant tot aquest període, per la qual cosa seria molt positiu per a la vida dels usuaris introduir notables millores en les freqüències, ja que malgrat haver millorat no és de rebut que els trens més populars i econòmics, els que utilitza la immensa majoria dels ciutadans siguen tan escassos”, ha indicat Mulet. Així des de Compromís preguntaran al Govern per aquesta qüestió i enviaran una carta al ministre de Foment José Luís Ábalos demanant-li recuperar com més prompte millor el servei preexistent.

“Veiem com per allí on existeixen vies de tren el Govern practica una clara discriminació, la qual cosa va en perjudici dels usuaris del tren i aquests territoris als quals està previst que en aquests dies comence a arribar el turisme. Pocs trens implica amuntegaments i probablement que no es guarden com es demana les distàncies. Una vegada més veiem com la fòrmula dels trens regionals no és l’apropiada en aquesta zona, malgrat el tanto que van voler vendre’ns en el seu moment. Ni en preu, ni en servei i insistirem amb les demandes que rebem dels usuaris setmanalment”, ha conclòs Mulet.