Es reuneixen amb representants de la plataforma ‘Ap-7 Gratuïta ja’ que ha realitzat més de 200 talls de carretera

Castelló, 17 d’abril de 2019
Els candidats al Senat, Jordi Navarrete i als Corts Valencianes, Belén Bachero, han rebutjat hui “qualsevol nou pagament per circular per utilitzar les autopistes”, en referència a la coneguda fórmula de vinyeta. Els representants de Compromís s’han reunit amb els membres de la plataforma ‘Ap-7 Gratuïta ja’, Llorenç Navarro, JosepMaria Bateti Enric Lange. “Pensem que les carreteres han de ser públiques i mantingudes a càrrec dels pressupostos. Estem preocupats per la vinyeta i ens temem que via impostos ens tocarà pagar les vies públiques, cosa en la que estem en contra, ja que es construeixen amb els nostres diners i es paguen amb els nostres diners, per la qual cosa no estem disposats a tolerar pagar-les una altra vegada”, ha indicat Bachero.

D’altra banda Jordi Navarrete ha recordat les diferents mocions que Compromís ha presentat al Senat reclamant qüestions molt diverses, “des de la gratuïtat immediata, que no es prorrogue la seua explotació per cap fórmula, s’executen accessos des dels municipis que travessa o, més recentment que es generalitzaren les bonificacions pel territori valencià com s’ha fet en el català fins a l’arribada de la gratuïtat del vial a finals d’any, cosa a la que el PSOE i el ministre de Foment José Luís Ábalos no han accedit”, ha conclòs l’actual senador.

Los candidatos Belén Bachero y Jordi Navarrete rechazan cualquier nuevo pago de las autopistas por circular

Se reúnen con representantes de la plataforma ‘Ap-7 Gratuïta ja’ que ha realizado más de 200 cortes de carretera

Castelló, 17 d’abril de 2019
Los candidatos al Senado, Jordi Navarretey a les Corts Valencianes, Belén Bachero, han rechazado hoy “cualquier nuevo pago por circular por utilizar las autopistas”, en referencia a la conocida fórmula de viñeta. Los representantes de Compromís se han reunido con los miembros de la plataforma ‘Ap-7 Gratuïta ja’, Llorenç Navarro, Josep Maria Batet y Enric Lange. “Pensamos que las carreteras deben ser públicas y mantenidas a cargo de los presupuestos. Estamos preocupados por la viñeta y nos tememos que vía impuestos nos tocará pagar las vías públicas, algo en lo que estamos en contra, ya que se construyen con nuestro dinero y se pagan con nuestro dinero, por lo que no estamos dispuestos a tolerar pagarlas otra vez”, ha indicado Bachero.

Por otro lado Jordi Navarrete ha recordado las distintas mociones que Compromís ha presentado en el Senado reclamando cuestiones muy diversas, “desde la gratuidad inmediata, que no se prorrogue su explotación por ninguna fórmula, se ejecuten accesos desde los municipios que atraviesa o, más recientemente que se generalizaran las bonificaciones por el territorio valenciano como se ha hecho en el catalán hasta la llegada de la gratuidad del vial a finales de año, algo que el PSOE y el ministro de Fomento José Luís Ábalos no han accedido a hacer”, ha concluido el actual senador.