La formació valenciana constata que el PSOE al capdavant de l’ens segueix amb els mateixos criteris que el PP i que la coalició i els pediatres rebutgen

Madrid, 10 de gener de 2019
El senador de Compromís, Jordi Navarrete, ha lamentat que un any més TVE haja decidit programar la final de Masterchef Junior en un horari d’emissió “completament inapropiat per al sector infantil que segueix les emissions d’aquest reality basat en la cuina”, tal com ja va denunciar l’any passat la coalició al Senat i els pediatres.

El fet que, a més, hagen triat el diumenge a les 22.05 hores i que l’espai dure dues hores “és un doble error, ja que dilluns és dia lectiu i lamentablement molts pares acabaran cedint i permetent que els seus fills vegen aquest interessant espai, però que s’emet en un prime-timeinapropiat i el més tardà de tot Europa”, ha afegit. Els senadors de Compromís han recordat que els pediatres denuncien els efectes sobre els nens de veure aquests espais en horaris tan passats de moda ja que els provoquen jet-lagi problemes de conducta com el dèficit d’atenció o hiperactivitat. No és l’únic espai, també va ser criticat que La Voz Kidses prolongara fins gairebé les dues de la matinada.

Navarrete ha reclamat un cop més “racionalitat en els horaris i adequar-los al públic infantil” i s’ha preguntat “si TVE no troba en algun dels seus múltiples canals un horari més apropiat per al públic infantil i juvenil”. Els senadors de Compromís reclamaran la compareixença de l’administradora Rosa María Mateoperquè done explicacions pels criteris i justifique aquests “destarifats horaris” que roben descans als nens o si pensa introduir canvis en posteriors edicions d’aquesta mena de programes.

“Lamentablement el Govern del PSOE i els responsables al capdavant de RTVE segueixen els mateixos cànons que els seus antecessors populars. En un mitjà públic, especialment, no tot val per aconseguir ingressos o resultats d’audiència” ha indicat alhora que ha recordat el “suposat interès” del PSOE per regular els horaris d’emissió d’aquests espais i establir altres més racionals.

Compromís pregunta a RTVE si no encuentra más horarios que a medianoche para emitir Masterchef Junior

La formación valenciana constata que el PSOE al frente del ente sigue con los mismos criterios que el PP y que la coalición y los pediatras rechazan

Madrid, 10 de enero de 2019
El senador de Compromís, Jordi Navarrete, ha lamentado que un año más TVE haya decidido programar la final de Masterchef Junioren un horario de emisión “completamente inapropiado para el sector infantil que sigue las emisiones de este reality basado en la cocina”, tal y como ya denunció el pasado año la coalición en el Senado y los pediatras.

El hecho que, además, hayan elegido el domingo a las 22.05 horas y que el espacio dure de dos horas “es un doble error, ya que el lunes es día lectivo y lamentablemente muchos padres acabarán cediendo y permitiendo que sus hijos vean este interesante espacio pero que se emite en un prime-timeinapropiado y el más tardío de toda Europa”, ha agregado. Los senadores de Compromís han recordado que los pediatras vienen denunciando los efectos sobre los niños de ver estos espacios en horarios tan trasnochados ya que les provocan jet-lagy problemas de conducta como el déficit de atención o hiperactividad. No es el único espacio, también fue criticado que La Voz Kidsse prolongara hasta casi las dos de la madrugada.

Navarrete ha reclamado una vez más “racionalidad en los horarios y adecuarlos al público infantil” y se ha preguntado “si TVE no encuentra en alguno de sus múltiples canales un horario más apropiado para el público infantil y juvenil”. Los senadores de Compromís reclamarán la comparecencia de la administradora Rosa María Mateopara que dé explicaciones por los criterios y justifique estos “desmadrados horarios” que roban descanso a los niños o si piensa introducir cambios en posteriores ediciones de esta clase de programas.

“Lamentablemente el Gobierno del PSOE y los responsables al frente de RTVE siguen los mismos cánones que sus antecesores populares. En un medio público, especialmente, no todo vale para conseguir ingresos o resultados de audiencia” ha indicado a la vez que ha recordado el “supuesto interés” del PSOE por regular los horarios de emisión de estos espacios y establecer otros más racionales.