­

Regionals, Rodalies o Talgos, “ha estat una nefasta setmana que tindrà continuïtat en els propers mesos pel nyap del tercer fil“, lamenten

Madrid, 29 de març de 2018

El senador de Compromís per Castelló, Jordi Navarrete, ha denunciat la situació de retards en els trens generalitzada de la línia C-6, les improvisacions que viuen en pròpia pell els usuaris de trens del Maestrat per l’enviament de trens amb poca capacitat i els mesos que s’acosten, de nou, d’obres en les vies. “Després d’aquest nou període de descontrol, mala imatge i problemes de tota classe entre els usuaris per l’incompliment d’horaris, hi ha la falta d’inversions dels governs del PP i les males decisions preses en el seu dia amb el tercer fil, una xapussa més de les que ara paguem les conseqüències“, ha assenyalat Navarrete. Dimecres passat els retards van afectar a tota classe de trens “una cosa que es preveu es reiterarà en el futur gràcies al nyap del tercer fil“.

Compromís ha reclamat i exigeix ​​uns trens de qualitat, les inversions que es requereixen en el Corredor i que es deixe d’improvisar i fer assajos al nostre territori amb l’únic objectiu de demorar més les obres que aquesta zona necessita. Navarrete ha assenyalat que “no només ens hem convertit en una de les zones més pobres i amb menor inversió real per ciutadà, sinó que la manca d’inversions del Govern del PP en matèria de Foment ha fet perdre competitivitat a les nostres empreses“, ha afegit.

Les decisions dels populars no han estat innocents i tenen molt a veure amb cada retard dels que ara estem vivint. Navarrete recorda “com d’un cop de ploma es van carregar la doble plataforma prevista per a anys després recuperar-la i com van deixar caducar l’expedient de la prolongació de l’A-7, un perjudici que no veiem casual“, ha dit.

D’altra banda Navarrete ha advertit al Govern que “ha de concretar quan abans l’arribada a la primavera dels anunciats trens de rodalies a l’Maestrat i no jugar amb els sentiments de les persones i els seus usuaris“. Finalment ha demanat que preveja per a la ‘operació tornada’ els vagons i reforços necessaris perquè els problemes que denuncien els usuaris no tornen a donar-se i es minimitzen els efectes de les obres del tercer carril cap al nord.

Compromís denuncia de nuevo la situación de la línea C-6 por su abandono y los reiterados retrasos

Regionales, Cercanías o Talgos, “ha sido una nefasta semana que tendrá continuidad en los próximos meses por la chapuza del tercer hilo”, lamentan

Madrid, 29 de marzo de 2018

El senador de Compromís por Castelló, Jordi Navarrete, ha denunciado la situación de retrasos en los trenes generalizada de la línea C-6, las improvisaciones que viven en sus propias carnes los usuarios de trenes del Maestrat por el envío de trenes con poca capacidad y los meses que se avecinan, de nuevo, de obras en las vías. “Tras este nuevo periodo de descontrol, mala imagen y problemas de toda clase entre los usuarios por el incumplimiento de horarios, se halla la falta de inversiones de los gobiernos del PP y las chapuzas y malas decisiones tomadas en su día con el tercer hilo, una chapuza más de las que ahora pagamos las consecuencias”, ha señalado Navarrete. El pasado miércoles los retrasos afectaron a toda clase de trenes “algo que se prevé se reiterará en el futuro gracias a la chapuza del tercer hilo”.

Compromís ha reclamado y exige unos trenes de calidad, las inversiones que se requieren en el Corredor y que se deje de improvisar y hacer ensayos en nuestro territorio con el único objetivo de demorar más las obras que esta zona precisa. Navarrete ha señalado que “no solo nos hemos convertido en una de las zonas más pobres y con menor inversión real por ciudadanos, sino que la falta de inversiones del Gobierno del PP en materia de Fomento ha hecho perder competitividad a nuestras empresas”, ha agregado.

Las decisiones de los populares no han sido inocentes y tienen mucho a ver con cada retraso de los que ahora estamos viviendo. Navarrete recuerda “cómo de un plumazo se cargaron la doble plataforma prevista para años después recuperarla y como dejaron caducar el expediente de la prolongación de la A-7, un perjuicio que no vemos casual”, ha dicho.

Por otro lado Navarrete ha advertido al Gobierno que “debe concretar cuanto antes la llegada en primavera de los anunciados trenes de cercanías al Maestrat y no jugar con los sentimientos de las personas y sus usuarios”. Finalmente ha pedido que prevea para la ‘operación retorno’ los vagones y refuerzos necesarios para que los problemas que denuncian los usuarios no vuelvan a darse y se minimicen los efectos de las obras en el tercer carril hacia el norte.