Carles Mulet lamenta que “de nou com ja va passar amb la senadora Rita Barberá el Grup Mixt acabe pagant els embolics del PP

Madrid, 23 de març de 2018

El portaveu de Compromís al Senat, Carles Mulet, ha mostrat el seu enuig pel fet que “de nou” siga el Grup Mixt “qui acabe acollint i donant cabuda a persones imputades i amb problemes judicials provinents del PP“.

El senador valencià ha indicat que “al Mixt som grups i persones honrades i acabem sempre pagant els casos de corrupció, com si forem un femer, un lloc on amagar o aparcar la corrupció dels altres“. Mulet ha advocat de nou per crear un grup de no adscrits, on vagen aquestes persones “que asseguren no voler perjudicar al seu grup passant per sobre dels altres, perquè aquesta persona seguirà cobrant i assumint funcions que fins ara no tenia. Aquesta solució sembla ser el preu d’aprovar els pressupostos però és una pantomima que no solucionarà res ni acabarà amb la corrupció que està en la genètica del partit en el govern” i ha reclamat “que se la queden, que torne l’acta o que vaja a un grup de no adscrits“.

L’exalcaldessa de Cartagena es troba investigada per la seua suposada implicació en l’anomenada Operació Púnica, on ha estat acusada de diferents delictes entre ells el d’haver pogut pagar suposadament una millora de la seua imatge i reputació amb fons públics, el que investiga el Tribunal Suprem.

Compromís rechaza tener que dar cabida en el Grupo Mixto a personas imputadas como Pilar Barreiro (PP)

Carles Mulet lamenta que “de nuevo como ya ocurrió con la senadora Rita Barberá el Grupo Mixto acabe pagando los líos del PP 

Madrid, 23 de marzo de 2018

El portavoz de Compromís en el Senado, Carles Mulet, ha mostrado su hartazgo por el hecho que “de nuevo” sea el Grupo Mixto “quien acabe acogiendo y dando cabida a personas imputadas y con problemas judiciales provenientes del PP”.

El senador valenciano ha indicado que “en el Mixto somos grupos y personas honradas y acabamos siempre pagando los casos de corrupción, como si fuéramos un estercolero, un sitio donde esconder o aparcar la corrupción de los demás”. Mulet ha abogado otra vez por crear un grupo de no adscritos, donde vayan estas personas “que aseguran no querer perjudicar a su grupo pasando por encima de los demás, porque esta persona seguirá cobrando y asumiendo funciones que hasta ahora no tenía. Esta solución parece ser el precio de aprobar los presupuestos pero es una pantomima que no solucionará nada ni acabará con la corrupción que está en la genética del partido en el gobierno” y ha reclamado “que se la queden, que devuelva el acta o que vaya a un grupo de no adscritos”.

La exalcaldesa de Cartagena se halla investigada por su supuesta implicación en la denominada Operación Púnica, donde ha sido acusada de distintos delitos entre ellos el de haber podido pagar supuestamente una mejora de su imagen y reputación con fondos públicos, lo que investiga el Tribunal Supremo.