El senador territorial valora com a “molt digna” la campanya realitzada, les propostes llançades i reclama la mobilització de la gent el 26-J per fer front al desolador panorama de l’atur i la corrupció a l’estat espanyol

 

El senador territorial de Compromís, Carles Mulet, ha manifestat en la darrera jornada de campanya electoral que “finalitzen uns dies intensos que han de dur A la Valenciana a convertir-se en la principal força al País Valencià, perquè som els únics que defensarem com cal els interessos de la gent del nostre poble i perquè serem la garantia que no serem maltractats més per un Estat que ens infrafinança i empobreix, ni per personatges com Montoro, ni les màfies i grans poders”.

En aquesta campanya, Mulet ha participat en actes electorals a les comarques de Castelló i València, en les que hem parlat de la necessitat de reindustrialitzar un territori en shock pel fracàs del model del PP que ens ha arruïnat; on hem vist casos como el de la Púnica i els 12 milions de diners públics per als campionats de golf de Fabra; la necessitat de millorar vials de l’Estat i sistema ferroviari atesa la precarietat de comunicacions del Camp de Morvedre i el Port amb Aragó, la A-68, N-238 o les rodalies fins el Maestrat. Hem explicat que cal un pla integral per abordar el manteniment del litoral valencià, dels perills del TTIP, ens hem oposat a qualsevol pròrroga de l’AP-7, a la possible posada en funcionament del Castor, o a l’explotació minera del Prat de Cabanes-Torreblanca. Així hem apostat per empreses menudes i cooperatives –algunes energètiques- front a les grans multinacionals i interessos que volen fer enormes infraestructures com la MAT per damunt de la gent i del territori. Hem apostat per incorporar a la web la nostra agenda pública i proposarem crear al Senat un registre de reunions entre càrrecs, empreses o lobbies, si no ho promou la cambra. Pel que fa al Senat, hem apostat per l’eliminació de les circumscripcions provincials i per la reducció en el nombre de senadors.

Per a Mulet “som aquells que defensarem els serveis públics des de l’ètica, del be comú i pensant en les persones. Caldrà incorporar mecanismes per controlar l’especulació econòmica i que els ciutadans no acaben pagant els excessos de les màfies i grans poders financers o de projectes constructius fallits de l’Estat que beneficien a empreses privades que no assumeixen cap risc”. Finalment ha afegit que “és el moment de nous aires a la política, de renovar cares, ser més propers a la gent. Menys corbates, tratges i postureo i treballar per les persones, els joves i els ideals, davant el desolador panorama de l’atur i la necessitat d’emigrar que encara hi ha donades les pobres perspectivesi precarietat d’una recuperació que no arriba”.


Carles Mulet: “A la Valenciana es la garantía de que no seamos maltratados ni por el Estado ni por las mafias y grandes poderes financieros”

El senador territorial valora como “muy digna” la campaña realizada, las propuestas lanzadas y reclama la movilización de la gente el 26-J para hacer frente al desolador panorama del paro y la corrupción en España

Valencia, 24 de junio de 2016

El senador territorial de Compromís, Carles Mulet, ha manifestado en la última jornada de campaña electoral que “finalizan unos días intensos que tienen que llevar A la Valenciana a convertirse en la principal fuerza en Valencia, porque somos los únicos que defenderemos como toca los intereses de la gente de nuestro pueblo y porque seremos la garantía de que no seremos maltratados más por un Estado que nos infrafinancia y empobrece, ni por personajes como Montoro, ni las mafias y grandes poderes“.

En esta campaña, Mulet ha participado en actos electorales en las comarcas de Castelló y València, en las que ha hablado de la necesidad de reindustrializar un territorio en shock por el fracaso del modelo del PP que nos ha arruinado; donde hemos visto casos como el de la Púnica y los 12 millones de dinero público para los campeonatos de golf de Fabra; la necesidad de mejorar viales del Estado y sistema ferroviario dada la precariedad de comunicaciones del Camp de Morvedre y el puerto con Aragón, la A-68, N-238 o las cercanías hasta el Maestrat. Hemos explicado que hay un plan integral para abordar el mantenimiento del litoral valenciano, de los peligros del TTIP, nos hemos opuesto a cualquier prórroga de la AP-7, a la posible puesta en funcionamiento del Castor, o a la explotación minera del Prat de Cabanes-Torreblanca. Así hemos apostado por empresas pequeñas y cooperativas -algunas energéticas- frente a las grandes multinacionales e intereses que quieren hacer enormes infraestructuras como la MAT por encima de la gente y del territorio. Hemos apostado por incorporar en la web nuestra agenda pública y propondremos crear el Senado un registro de reuniones entre cargos, empresas o lobbies, si no lo promueve la cámara. En cuanto al Senado, hemos apostado por la eliminación de las circunscripciones provinciales y por la reducción en el número de senadores.

Para Mulet “somos aquellos que defenderemos los servicios públicos desde la ética, del bien común y pensando en las personas. Habrá que incorporar mecanismos para controlar la especulación económica y que los ciudadanos no acaben pagando los excesos de las mafias y grandes poderes financieros o de proyectos constructivos fallidos del Estado que benefician a empresas privadas que no asumen ningún riesgo”. 

 

Finalmente ha añadido que “es el momento de nuevos aires en la política, de renovar caras, ser más cercanos a la gente. Menos corbatas, trajes y postureo y trabajar para las personas, los jóvenes y los ideales, ante el desolador panorama del paro y la necesidad de emigrar que todavía hay dadas las pobres perspectives y precariedad de una recuperación que no llega“.