El senador de Compromís recuerda que PP y PSOE siguen vetando que la Comisión de Investigación solicitada por 25 senadores comience sus trabajos

Madrid, 21 de agosto de 2021 

El senador de Compromís, Carles Mulet, ha valorado como positiva la sanción de la CNMC a varias empresas por actuar como un cártel para beneficiarse de la adjudicación de obra pública, entre las que se encuentra ACS. 

Esta es la forma de parasitar la administración de algunas empresas, que juegan con las cartas marcadas. Operan, se adjudican más de 500 millones en carreteras y trabajan para el Estado y se benefician del dinero de todos. Les han pillado y ahora deben pagar 61 millones, todavía poco nos parece. Bien está la multa, pero lo grave del asunto es que ACS y Florentino Pérez todavía no han respondido por todo el daño que han hecho con el Castor”, ha indicado Mulet.

El representante de Compromís recuerda que los principales grupos del Senado, PSOE y PP, siguen vetando que la comisión de investigación reclamada con las firmas de 25 senadores inicie sus trabajos para evitar que vuelvan a darse estos abusos, contratos alejados del control y ausencia de irresponsabilidades, cuando Escal UGS diseñó un mal proyecto y lo ejecutó de forma nefasta, generando terremotos y dejando un almacén inservible, del que se perdieron muchos millones de gas y una multimillonaria ferralla inservible, “lo que supone un descrédito para la ingeniería española y una gran irresponsabilidad de los actores de tal patraña”, recuerda Mulet.

Ya es la hora”, agrega el senador valencianista “que la clase política tenga un poco de decencia y, si no tiene nada que temer, permita la investigación de los hechos y las responsabilidades de cada uno, pues es inconcebible que todavía no haya responsables por la protección que se está dando a esta empresa, como si del 23F o del terrorismo de Estado se tratara, ya que de lo contrario finalizará el periodo en el que se le pueden exigir responsabilidades a quien, por acción u omisión, nos regaló un enorme mojón en el mar que sigue sin desmantelarse y se marcharán de rositas”, concluye.

Mulet: “Bé està la sanció de la CNMC a ACS però Florentino Pérez encara no ha respost per tot el mal de Castor”


El senador de Compromís recorda que PP i PSOE continuen vetant que la Comissió d’Investigació sol·licitada per 25 senadors comence els seus treballs

Madrid, 21 d’agost de 2021 

El senador de Compromís, Carles Mulet, ha valorat com a positiva la sanció de la CNMC a diverses empreses per actuar com un càrtel per a beneficiar-se de l’adjudicació d’obra pública, entre les quals es troba ACS. 

Aquesta és la forma de parasitar l’administració d’algunes empreses, que juguen amb les cartes marcades. Operen, s’adjudiquen més de 500 milions en carreteres i treballen per a l’Estat i es beneficien dels diners de tots. Els han enxampat i ara han de pagar 61 milions, encara poc ens sembla. Bé està la multa, però el greu de l’assumpte és que ACS i Florentino Pérez encara no han respost per tot el mal que han fet amb el Castor”, ha indicat Mulet.

El representant de Compromís recorda que els principals grups del Senat, PSOE i PP, continuen vetant que la comissió d’investigació reclamada amb les signatures de 25 senadors inicie els seus treballs per a evitar que tornen a donar-se aquests abusos, contractes allunyats del control i absència d’irresponsabilitats, quan Escal UGS va dissenyar un mal projecte i el va executar de manera nefasta, generant terratrèmols i deixant un magatzem inservible, del qual es van perdre molts milions de gas i una multimilionària ferralla inservible, “la qual cosa suposa un descrèdit per a l’enginyeria espanyola i una gran irresponsabilitat dels actors de tal faula”, recorda Mulet.

Ja és l’hora”, afegeix el senador valencianista “que la classe política tinga una mica de decència i, si no té res a témer, permeta la investigació dels fets i les responsabilitats de cadascun, perquè és inconcebible que encara no hi haja responsables per la protecció que s’està donant a aquesta empresa, com si del 23F o del terrorisme d’Estat es tractara, ja que en cas contrari finalitzarà el període en el qual se li poden exigir responsabilitats a qui, per acció o omissió ens va regalar una enorme fita en la mar que segueix sense desmantellar-se i marxaran de rositas”, conclou.