Jordi Navarrete recorda que la coalició porta anys proposant l’obra i que “es tracta d’una actuació urgent per a la seguretat viària

Madrid, 18 juliol 2018

El senador castellonenc Jordi Navarreteha exigit al Govern que actue quan abans millor a la N-238, un vial de 13 quilòmetres de titularitat estatal que discorre pel terme municipal de Vinaròs i que es troba en molt mal estat. La coalició recorda que els Pressupostos Generals de l’Estat aprovats per PP, PSOE i Ciutadans inclouen una minsa actuació d’un milió d’euros en aquest vial. “No hi ha excuses per tant de problemes amb les partides pressupostàries, hi ha un projecte redactat i la necessitat és evident, de manera que els que van aprovar els PGE haurien de preocupar-se per que l’obra arrancara sense més excuses i no ens trobem amb més lamentables situacions com la viscuda amb els trens de Rodalies amb el Maestrat i que el PP va deixar sense executar de forma traïdora, irresponsable i fruit de la seua mala gestió“, ha indicat Navarrete.

El castellonenc ha recomanat a la formació carabassa que “tot i que manifestaren un gran desconeixement territorial en situar la N-238 entre Castelló i Vinaròs i malgrat que van votar en contra de l’esmena de Compromís que demanava la millora dels enllaços de la variant de la N-340, amb la N-232 i N-238 en els comptes de 2017, han de ser conseqüents i exigir aquesta actuació per simbòlica que siga. Nosaltres ho farem, ja que és de justícia i qualsevol dia hi haurà un nou accident greu per l’absència de vorals i el mal estat de la banda de rodament del vial“, ha assenyalat.

Aquesta carretera serveix d’accés a l’AP-7, a localitats com Vinaròs, Alcanar i Ulldecona i comunica zones industrials com el Castor i diferents polígons de la zona. El senador ja va registrar diverses preguntes a petició de treballadors i usuaris de la zona que li havien transmès la seua preocupació per l’estat de la mateixa.

Navarrete ha manifestat que “la justícia en les inversions, la mobilitat segura dels usuaris i la competitivitat empresarial és un aspecte que ens preocupa” i ha lamentat que “PP, PSOE i Ciutadans hagen votat en contra de forma sistemàtica de totes les esmenes a els PGE’18 de la coalició que buscaven la millora en les infraestructures i comunicacions del País Valencià“.

Compromís pregunta al Gobierno por los plazos de ejecución de la mejora de la N-238 hasta Vinaròs incluida en los PGE’18

Jordi Navarrete recuerda que la coalición lleva años proponiendo la obra y que “se trata de una actuación urgente para la seguridad vial

Madrid, 18 de julio de 2018

El senador castellonense Jordi Navarrete ha exigido al Gobierno que actúe cuanto antes en la N-238 un vial de 13 kilómetros de titularidad estatal que discurre por el término municipal de Vinaròs y que se halla en muy mal estado. La coalición recuerda que los Presupuestos Generales del Estado aprobados por PP, PSOE y Ciudadanos incluyen una rácana actuación de un millón de euros en este vial. “No hay excusas por lo tanto de problemas con las partidas presupuestarias, existe un proyecto redactado y la necesidad es evidente, por lo que quienes aprobaron los PGE deberían preocuparse de que la obra arranque sin más excusas y no nos encontremos con más lamentables situaciones como la vivida con los trenes de Cercanías con el Maestrat y que el PP dejó sin ejecutar de forma traicionera, irresponsable y fruto de su mala gestión”, ha indicado Navarrete.

El castellonense ha recomendado a la formación calabaza que “aunque manifestaran un gran desconocimiento territorial al situar la N-238 entre Castelló y Vinaròs y a pesar de que votaron en contra de la enmienda de Compromís que pedía la mejora de los enlaces de la variante de la N-340, con la N-232 y N-238 en las cuentas de 2017, deben ser consecuentes y exigir esta actuación por simbólica que sea. Nosotros lo vamos a hacer, ya que es de justicia y cualquier día habrá un nuevo accidente grave por la ausencia de arcenes y el mal estado de la banda de rodadura del vial”, ha señalado.

Esta carretera sirve de acceso a la AP-7, a localidades como Vinaròs, Alcanar y Ulldecona y comunica zonas industriales como el Castor y distintos polígonos de la zona.El senador ya registró varias preguntas a petición de trabajadores y usuarios de la zona que le habían transmitido su preocupación por el estado de la misma.

Navarrete ha manifestado que “la justicia en las inversiones, la movilidad segura de los usuarios y la competitividad empresarial es un aspecto que nos preocupa” y ha lamentado que“PP, PSOE y Ciudadanos hayan votado en contra de forma sistemática de todas las enmiendas a los PGE’18 de la coalición que buscaban la mejora en las infraestructuras y comunicaciones del País Valenciano”.