Presenten sumar nous punts d’accés al vial de pagament en localitats valencianes que bé no disposaven de sortida o estava massa allunyada. Els senadors estimen que “la mesura reduirà la perillositat i saturació en altres vials” i accelerarà els beneficis de la seua liberalització el 2020

Madrid, 31 de maig de 2018

Compromís ha presentat al Senat mig centenar d’esmenes, per valor de 500.000 euros cadascuna, per dotar de noves eixides-entrades a l’actual autopista de peatge AP-7 des de nous municipis i que els veïns puguen gaudir del vial una volta acabe la actual concessió a la fi de 2019.

Per a això és necessari preparar el camí i que l’Estat compense com és de justícia als municipis que s’han vist durant dècades afectats per expropiacions, barreres visuals, soroll i peatges i escassos beneficis i contemplar fons perquè durant 2018 i 2019 puguin executar els accessos i siguin útils des del minut 1 de l’esperada gratuïtat d’aquest vial de gran capacitat“, ha indicat Carles Mulet.

La coalició estima que tant la gratuïtat de l’AP-7, com uns nous accessos més immediats als nuclis i eixides, alleugerirà la saturació de vials com la N-332 o la N-340, autèntics llasts per la seua perillositat i incomoditats per a molts municipis que precisen des de fa dècades i vénen reclamant la gratuïtat del vial de peatge “petició que no ha estat atesa mai ni pels governs del PP ni del PSOE“, ha recordat el senador.

Compromís ha establert un formulari a la seua web senat.compromis.net per recollir esmenes que proposar a uns pressupostos generals de l’Estat de PP i Ciutadans “tremendament injustos amb el poble valencià” i que vénen a consagrar “la discriminació i infrafinançament que patim com a poble“. Mulet ha animat els valencians a situar al mapa les mancances dels seus municipis i ha anunciat centenars d’esmenes “que aborden des de problemes mediambientals, a actuacions al litoral, món rural, ocupació, infraestructures, sanitat vegetal, rius, patrimoni, depuradores o aigua”, entre d’altres.

Compromís propone en los PGE’2018 que la AP-7 tenga 50 nuevos accesos para cuando se libere de peajes

Presentan sumar nuevos puntos de acceso al vial de pago en localidades valencianas que bien no disponían de salida o estaba demasiado alejada. Los senadores estiman que “la medida reducirá la peligrosidad y saturación en otros viales” y acelerará los beneficios de su liberalización en 2020

Madrid, 31 de mayo de 2018

Compromís ha presentado en el Senado medio centenar de enmiendas, por valor de 500.000 euros cada una, para dotar de nuevas salidas-entradas a la actual autopista de peaje AP-7 desde nuevos municipios y que los vecinos puedan disfrutar del vial una vez acabe la actual concesión a finales de 2019.

Para ello es necesario preparar el camino y que el Estado compense como es de justicia a los municipios que se han visto durante décadas afectados por expropiaciones, barreras visuales, ruido y peajes y escasos beneficios y contemplar fondos para que durante 2018 y 2019 puedan ejecutarse los accesos y sean útiles desde el minuto 1 de la esperada gratuidad de este vial de gran capacidad”, ha indicado Carles Mulet.

La coalición estima que tanto la gratuidad de la AP-7 como unos nuevos accesos más inmediatos a los núcleos y salidas aligerará la saturación de viales como la N-332 o la N-340, auténticos lastres por su peligrosidad e incomodidades para muchos municipios que precisan desde hace décadas y vienen reclamando la gratuidad del vial de peaje “petición que no ha sido atendida jamás ni por los gobiernos del PP ni del PSOE”, ha recordado el senador.

Compromís ha establecido un formulario en su web senat.compromis.net para recoger enmiendas que proponer a unos Presupuestos Generales del Estado de PP y Ciudadanos “tremendamente injustos con el pueblo valenciano” y que vienen a consagrar “la discriminación e infrafinanciación que sufrimos como pueblo”. Mulet ha animado a los valencianos a situar en el mapa las carencias de sus municipios y ha anunciado cientos de enmiendas “que abordan desde problemas medioambientales, a actuaciones en el litoral, mundo rural, empleo, infraestructuras, sanidad vegetal, ríos, patrimonio, depuradoras o agua”, entre otras.