Jordi Navarrete: “El PP abraça el ridícul quan la passada setmana vota en contra del rodalies i ara demana que s’estudie l’ampliació fins Vinaròs”

Castelló, 13 de març de 2017

El senador per Castelló de Compromís, Jordi Navarrete, ha mostrat la seua sorpresa després de conèixer que els representants del PP del Maestrat han hagut d’assistir a una reunió celebrada a la Subdelegació del Govern, a Castelló, al costat de càrrecs electes del seu partit com diputats i senadors, per conèixer la situació de diversos serveis i en les que en les últimes setmanes Compromís ha estat treballant de valent. “S’ha arribat a veure al Senat un ministre d’Interior que ignorava totalment la situació de retrassos a les oficines dels DNI al Maestrat i la Plana i com s’arribava a una votació de 107 vots a favor de les rodalies fins el Maestrat i 141 en contra, els del PP. Mai haviem arribat tan lluny en aquest tema ni mai s’havia vist a un PP tan despistat i traïdor cap a les necessitats territorials”, ha dit Navarrete.

El senador castellonenc ha lamentat que el PP faça servir “patrimonialment la Subdelegació del Govern i instrumentalitzant el càrrec del Sotsdelegat, com si fora una reunió de partit”, i que “abracen el ridícul més absolut al demanar una setmana després de votar en contra que s’estudie l’ampliació del servei de rodalies entre Castelló i Vinaròs, culpant a Zapatero d’actuar com van fer-ho ells de forma més contundent la passada setmana i reconeixent damunt que la gent té dificultats per moure’s pel territori. De llibre”, ha afegit.

Per Navarrete “els agrade o no, Compromís està liderant la reclamació de millores per les nostres terres, presentant esmenes, fent reunions i treballant de forma intensa amb els veïns, tal i com demostrarem properament en les esmenes als Pressupostos Generals de l’Estat, on confiem els diputats i senadors ixquen de l’anonimat per posar-se a nostre costat en la reclamació de la final de les hostilitats, de l’oblit cap a les nostres terres i cap al finançament de les nostres necessitats”. Finalment Navarrete els ha recordat que “hi ha vida més enllà del Desert de les Palmes i que la gent dels pobles tenen uns sentiments i necessitats de serveis i que cap partit té dret a maltractar-los”.

Compromís recomienda al PP que apoye sus iniciativas si quiere mejoras reales para los vecinos de las comarcas de Castelló

Jordi Navarrete: “El PP abraza el ridículo cuando la pasada semana vota en contra de cercanías y ahora pide que se estudie la ampliación hasta Vinaròs

Castelló, 13 de marzo de 2017

El senador por Castellón de Compromís, Jordi Navarrete, ha mostrado su sorpresa tras conocer que los representantes del PP del Maestrat han tenido que asistir a una reunión celebrada en la Subdelegación del Gobierno en Castelló, junto a cargos electos de su partido como diputados y senadores, para conocer la situación de diversos servicios y en las que en las últimas semanas Compromís ha estado trabajando duro. “Se ha llegado a ver en el Senado un ministro de Interior que ignoraba totalmente la situación de retrasos en las oficinas de los DNI en el Maestrat y la Plana y como se llegaba a una votación de 107 votos a favor de los cercanías hasta el Maestrat y 141 en contra, los del PP. Nunca habíamos llegado tan lejos en este tema ni nunca habíamos visto a un PP tan despistado y traidor hacia las necesidades territoriales“, ha dicho Navarrete.

El senador castellonense ha lamentado que el PP utilice “patrimonialmente la Subdelegación del Gobierno e instrumentalizado el cargo del Subdelegado, como si fuera una reunión de partido“, y que “abrazan el ridículo más absoluto al pedir una semana después de votar en contra de que estudie la ampliación del servicio de cercanías entre Castelló y Vinaròs, culpando a Zapatero de actuar como lo hicieron ellos de forma más contundente la pasada semana y reconociendo encima que la gente tiene dificultades para moverse por el territorio. De libro“, añadió.

Para Navarrete “les guste o no, Compromís está liderando la reclamación de mejoras para nuestras tierras, presentando enmiendas, haciendo reuniones y trabajando de forma intensa con los vecinos, tal y como demostraremos próximamente en las enmiendas a los Presupuestos Generales del Estado, donde confiamos que los diputados y senadores salgan del anonimato para ponerse a nuestro lado en la reclamación del fin de las hostilidades, del olvido hacia nuestras tierras y hacia la financiación de nuestras necesidades“. Finalmente Navarrete les ha recordado que “hay vida más allá del Desert de les Palmes y que la gente de los pueblos tienen unos sentimientos y necesidades de servicios y que ningún partido tiene derecho a maltratarlos“.