Mulet celebra que després de 10 anys les parts se senten a parlar del futur d’aquesta actuació, com reclamava la coalició

València, 13 de novembre de 2018

El senador territorial de Compromís, Carles Mulet, ha celebrat que Ministeri de Foment haja cedit i estiga disposat a consensuar amb l’Ajuntament de València una solució per a la coneguda com Torre Miramar de la capital. Mulet ha interpel·lat hui a la Comissió de Foment al secretari d’Estat d’Infraestructures, Transport i Habitatge, Pedro Saura, pels motius del bloqueig en la situació d’aquesta glorieta amb un ascensor inservible que serveix de mirador i que va acabar costant amb els sobrecostos nou milions més dels previstos i que tan sols va estar en funcionament uns mesos.

Celebrem que, després de les preguntes sobre les possibles garanties i responsabilitats, sol·licituds d’informes i de documentació que hem realitzat des de Compromís al Senat la situació apunte a millorar i que s’haja establert un calendari de reunions amb l’ajuntament i hi haja voluntat d’atendre a les demandes i que l’ajuntament assumisca també la seua part del conveni, però d’una manera clara i justa. Clarament els anteriors governs municipals no havien fet els deures en la matèria”, ha assenyalat Mulet, que ha celebrat que es vagen a implementar solucions després dels informes oficials “i que només poden passar per que el Govern repare el disbarat dels errors constructius i el mal estat en la conservació, perquè no acabe suposant un llast per al consistori“.

La coalició ha manifestat finalment la seua “satisfacció” pel fet que, després de 10 anys, Ajuntament de València i Ministeri de Foment es senten a negociar.

Fomento asegura a Compromís que negocia una solución con el Ayuntamiento por el fiasco de la glorieta y torre Miramar de València

Mulet celebra que tras 10 años las partes se sienten a hablar del futuro de esta actuación, como reclamaba la coalición

València, 13 de noviembre de 2018

El senador territorial de Compromís, Carles Mulet, ha celebrado que Ministerio de Fomento haya cedido y esté dispuesto a consensuar con el Ayuntamiento de València una solución para la conocida como Torre Miramar de la capital. Mulet ha interpelado hoy en la Comisión de Fomento al Secretario de Estado de Infraestructuras, Transporte y Vivienda, Pedro Saura, por los motivos del bloqueo en la situación de esta glorieta con un ascensor inservible que sirve de mirador y que acabó costando con los sobrecostes nueve millones más de los previstos y que tan solo estuvo en funcionamiento unos meses.

Celebramos que, tras las preguntas sobre las posibles garantías y responsabilidades, solicitudes de informes y de documentación que hemos realizado desde Compromís en el Senado la situación apunte a mejorar y que se haya establecido un calendario de reuniones con el ayuntamiento y exista voluntad de atender a las demandas y que el ayuntamiento asuma también su parte del convenio, pero de una forma clara y justa. Claramente los anteriores gobiernos municipales no habían hecho los deberes en la materia”, ha señalado Mulet, que ha celebrado que se vayan a implementar soluciones tras los informes oficiales “y que solo pueden pasar por que el Gobierno repare el desaguisado de los errores constructivos y el mal estado en su conservación, para que no acabe suponiendo un lastre para el consistorio”.

La coalición ha manifestado por último su “satisfacción” por el hecho que, tras 10 años, Ayuntamiento de València y Ministerio de Fomento se sienten a negociar.