La pregunta es va registrar com a protesta per la baixa qualitat d’algunes de les contestacions del Govern

Madrid, 30 de novembre de 2017

El senador territorial de Compromís, Carles Mulet, ha estat nominat per la Junta Directiva de l’Associació de Periodistes Parlamentaris (APP), de Madrid en la categoria de Premis Parlamentaris ‘A la pregunta del milió’, per “Quins protocols té adoptats el Govern davant la possibilitat d’un apocalipsi zombi?“.

La pregunta es va formular en un context de malestar per l’escassa qualitat informativa d’algunes de les respostes a problemes molt concrets. “Ens contestaven amb generalitats i de vegades obviant el que els preguntàvem. Per això els interpelàvem si es devia a algun problema de comprensió i acabàvem amb la pregunta de l’apocalipsi zombie, que el Govern es va esforçar –ací si- a contestar. Quelcom surrealista“, va indicar Mulet en aquell moment.

La pregunta va ser recollida per nombrosos mitjans de comunicació de tot el món i el senador va poder denunciar en molts mitjans la vulneració del seu dret d’informació com a senador i com de frustrant és no rebre resposta de preguntes concretes, de problemes de municipis i d’actualitat o rebre’ls massa tard.

El lliurament de premis tindrà lloc en el sopar de Nadal de l’APP prevista per al dimecres, 13 de desembre, a l’hotel Palace de Madrid. Aquests premis anuals es lliuren als diputats, senadors i europarlamentaris que, segons el parer de l’APP, han destacat més en el seu treball o en algun aspecte de la vida parlamentària.

El senador Carles Mulet finalista de los Premios Parlamentarios por la pregunta ‘zombie’

La pregunta se registró como protesta por la baja calidad de algunas de las contestaciones del Gobierno

Madrid, 30 de noviembre de 2017

El senador territorial de Compromís, Carles Mulet, ha sido nominado por la Junta Directiva de la Asociación de Periodistas Parlamentarios (APP), de Madrid en la categoría de Premios Parlamentarios ‘A la pregunta del millón’, por “¿Qué protocolos tiene adoptados el Gobierno ante la posibilidad de un apocalipsis zombi?”.

La pregunta se formuló en un contexto de malestar por la escasa calidad informativa de algunas de las respuestas a problemas muy concretos. “Nos contestaban con generalidades y en ocasiones obviando lo que les preguntábamos. Por eso les interpelábamos si se debía a algún problema de comprensión y acabábamos con la pregunta del apocalipsis zombie, que el Gobierno se esmeró –aquí si- en contestar. Algo surrealista”, indicó Mulet en aquel momento.

La pregunta fue recogida por numerosos medios de comunicación de todo el mundo y el senador pudo denunciar en muchos medios la vulneración de su derecho de información como senador y lo frustrante que supone no recibir respuesta de preguntas concretas, de problemas de municipios y de actualidad o recibirlos con demasiada demora.

La entrega de premios tendrá lugar en la cena de Navidad de la APP prevista para el miércoles, 13 de diciembre, en el hotel Palace de Madrid. Estos premios anuales se entregan a los diputados, senadores y europarlamentarios que, a juicio de la APP, han destacado más en su trabajo o en algún aspecto de la vida parlamentaria.