https://goo.gl/2z3pxA

Carles Mulet: “és una burla i una vergonya que es comporte per la Cambra Alta com si fos la jefa dels populars del Senat”

Madrid, 15 març 2016
El senador territorial de Compromís, Carles Mulet, ha lamentat que el PP “arrope” i done “molt d’afecte” a la senadora territorial popular Rita Barberá, quan en l’operació Taula consten ja imputats el propi Partit Popular, regidors del PP de València i assessors de la formació conservadora.

“Rita ha arribat al Senat a menjar, ha estat rebuda amb alegria, se li ha preparat un lloc molt visible a l’hemicicle i observem com, tot i marcar distància amb ella des de la cúpula del PP en el cas de possible blanqueig que suposa el cas Taula, la realitat és que s’ha comportat com si fos ‘la jefa’ dels populars al Senat“, ha indicat Mulet.

Per a Compromís el PP segueix sent “condescendent” amb la corrupció.
Ens dona molta llàstima que les autoritats d’institucions valencianes com l’Ajuntament del Cap i Casal, les diputacions d’Alacant, Castelló i València s’estiguen caracteritzant per ser -de forma aïllada- del PP i tindre tots problemes judicials molt greus. O bé estan a la presó, o s’enfronten a greus delictes“, ha conclòs.

D’altra banda el senador ha intervingut en la defensa de l’esmena a la moció del Grup Popular a favor de les diputacions provincials. Mulet ha considerat l'”oportunitat” de l’arribada d’aquesta moció “al mateix temps que el jutge anuncia que processa Joaquín Ripoll, expresident de la diputació d’Alacant pel cas Brugal gestat a la diputació alacantina“.

D’altra banda ha recordat que l’exvicepresident de la de Castelló, Francisco Martínez, mà dreta de Carlos Fabra, està sent investigat per prevaricació i com Francisco Rus, expresident de la Diputació de València “comptava bitllets de mil en mil en un cotxe” fruit, probablement, de mossegades. “Per això Vostès han utilitzat les diputacions, per a col·locar el millor del seu partit“, ha afegit el senador Mulet.

 

Compromís censura que el PP arrope a Rita Barberá en el Senado cuando ha estado reprochando sus formas de actuar

Carles Mulet: “es una burla y una vergüenza que se comporte por la Cámara Alta como si fuera la jefa de los populares del Senado”

Madrid, 15 de marzo de 2016

El senador territorial de Compromís, Carles Mulet, ha lamentado que el PP “arrope” y de “mucho cariño” a la senadora territorial popular Rita Barberá, cuando en la operación Taula constan ya imputados el propio Partido Popular, ediles del PP de Valencia y asesores de la formación conservadora.

“Rita ha llegado al Senado a comer, ha sido recibida con alegría, se le ha preparado un lugar muy visible en el hemiciclo y observamos como, a pesar de marcar distancia con ella desde la cúpula del PP en el caso de posible blanqueo que supone el caso Taula, la realidad es que se ha comportado como si fuera ‘la jefa’ de los populares en el Senado”, indicó Mulet. Para Compromís el PP sigue siendo “condescendiente” con la corrupción.

“Nos da mucha pena que las autoridades de instituciones valencianas como el Ayuntamiento del Cap i Casal, las diputaciones de Alicante, Castellón y Valencia se estén caracterizando por ser -de forma aislada- del PP y tener todos problemas judiciales muy graves. O bien estén en la cárcel, o se enfrenten a graves delitos”, ha concluido.

Por otro lado el senador ha intervenido en la defensa de la enmienda a la moción del Grupo Popular a favor de las diputaciones provinciales. Mulet ha considerado la “oportunidad” de la llegada de esta moción “al mismo tiempo que el juez anuncia que procesa Joaquín Ripoll, expresidente de la diputación de Alicante por el caso Brugal gestado en la diputación alicantina”. Por otro lado ha recordado que el exvicepresidente de la de Castelló, Francisco Martínez, mano derecha de Carlos Fabra, está siendo investigado por prevaricación y como Francisco Rus, expresidente de la Diputación de Valencia “contaba billetes de mil en mil en un coche” fruto probablemente de mordidas. “Para esto Ustedes han utilizado las diputaciones, para colocar lo mejor de su partido”, ha agregado el senador Mulet.